Nieuw: tevredenheidsgarantie
Sinds kort bieden we bij BeBold Academy een tevredenheidsgarantie aan. Niet omdat we eraan twijfelen dat onze trainingen en sessies impact maken, maar juist omdat we daar volledig achter staan. Persoonlijke groei vraagt lef — van onze deelnemers, maar ook van onszelf. Daarom nemen wij de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit die we beloven.
Onze trainingen en sessies zijn ontwikkeld met zorg, vakmanschap en op basis van jarenlange ervaring. Elke dag zien we wat er gebeurt als mensen bewuster leren communiceren en leidinggeven — de verandering is voelbaar. Dat vertrouwen is de basis van alles wat we doen. We weten dat groei niet altijd comfortabel is, maar wél waardevol.
En mocht je na afloop niet tevreden zijn? Dan krijg je eenvoudigweg het bedrag terug*. Zo simpel is het. Want bij BeBold geloven we dat echt vertrouwen begint bij eerlijkheid — en dat kwaliteit zich altijd bewijst in de ervaring zelf.
Benieuwd wat anderen reeds hebben ervaren? Lees onze Google reviews en bekijk een selectie van onze klantcases voor een indruk van het effect dat onze trainingen en sessies hebben.
* Om gebruik te maken van de tevredenheidsgarantie vragen we je binnen 14 dagen na afloop van een sessie of training contact met ons op te nemen. We horen daarbij graag je oprechte feedback om zo te blijven leren en onze trainingen en sessies steeds beter te maken.

